Pierwszy rezultat pracy intelektualnej w projekcie Neuropedagogy
Publikujemy pierwszy z rezultatów pracy intelektualnej w ramach projektu Neuropedagogy, którego Wyższa Szkoła Biznesu i Nauk o Zdrowiu jest koordynatorem. Opracowanie "Neuronauka w odniesieniu do edukacji wyższej - Badanie Identyfikujące Potrzeby Szkoleniowe" przedstawia rezultaty badania ankietowego wśród wykładowców uczelni wyższych w krajach partnerskich projektu tj. w Hiszpanii, Belgii, Grecji, Bułgarii i w Polsce. Łącznie na pytania z zakresu włączania emocji w proces nauki, koncentracji uwagi, zdolności krytycznego myślenia i stosowania metodologii takich jak np. gamifikacja czy odwrócona klasa odpowiedziało łącznie 149 osób. Na podstawie odpowiedzi zidentyfikowaliśmy obszary, w których wykładowcy potrzebują wsparcia, aby móc usprawnić proces nauczania i ulepszyć własne umiejętności dydaktyczne.
Pełne opracowanie w wersji Polskiej dostępne jest tutaj poniżej. Pozostałe wersje językowe dostępne są na stronie internetowej projektu: www.neuropedagogy.eu/project-outputs