W Wyższej Szkole Biznesu i Nauk o Zdrowiu w Filii w Rybniku odbyła się pierwsza Konferencja naukowo-szkoleniowa "Wyzwania współczesnego świata w perspektywie interdyscyplinarnej".W wydarzeniu wzięło udział ponad 120 osób - pedagogów, psychologów, nauczycieli i dyrektorów szkół.
Wszystkich uczestników przywitała Dyrektor Instytutu Nauk Społecznych w Rybniku - dr Dorota Gawlik.
- Cieszymy się, że nasza konferencja spotkała sie z tak dużym zainteresowaniem. Oznacza to, że tematyka, którą podjęliśmy jest ważna i potrzebna.Chcielibyśmy powtarzać cyklicznie naszą konferencję, o charakterze szkoleniowym, bo o to szkolenie chodzi nam najbardziej - powiedziała dr Gawlik.
Podczas Konferencji poruszono tematy współczesnych zagrożeń i wyzwań, min:
zachowań ryzykownych w świecie social mediów
zagrożeń związane z używaniem smartfonów
problemów uczniów niedostosowanych społecznie
bezpieczeństwa w sieci
psychomanipulacji
Ze szczególnym zainteresowaniem spotkał się wykład Prof. dr hab. Adama Stankowskiego (Uniwersytet Śląski w Katowicach, Politechnika Śląska), który był Gościem specjalnym wydarzenia.
Konferencji towarzyszyły warsztaty dotyczące skutecznej komunikacji oraz profilaktyki fonoholizmu.
Dziękujemy serdecznie wszystkim Uczestnikom, Prelegentom, Gościom oraz Partnerom Konferencji!
PATRONATY HONOROWE
PREZYDENTA MIASTA RYBNIKA
Profesora Politechnik Śląskiej dr hab. Zygmunta Łukaszczyka
Centrum Kształcenia Ustawicznego
PARTNERZY
Hufiec Pracy w Rybniku
Młodzieżowe Centrum Kariery OHP w Rybniku
OLIMP Centrum Szkoleniowe
Specjalistyczne Centrum Fizjoterapii w Rybniku Andrzej Myśliwiec
CDL Clinic Dorota Lamczyk
Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli WOM w Rybniku
Ta strona korzysta z plików cookie w celu poprawienia jakości przeglądania, wyświetlania reklam lub treści dostosowanych do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także celem analizowania ruchów na stronie. „Włącz wszystkie” wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj
Te pliki są konieczne do działania strony internetowej i nie wymagają zgody użytkownika.
Zgoda na przechowywanie danych reklamowych Google w plikach cookie.
Zgody na udostępnianie swoich danych do celów reklamowych do Google.
Zgoda na personalizację w reklamach Google.
Zgoda na przechowywanie danych analitycznych Google w plikach cookie.